Bij RCD bestratingen begrijpen we dat elk project uniek is en een andere oplossing nodig heeft. Daarom bieden we een persoonlijke en professionele service aan. Wij staan graag dicht bij onze klanten dus streven we ook naar een efficiënte en persoonlijke communicatie. Hieronder vind je een overzicht van hoe wij te werk gaan als we een nieuwe aanvraag binnen krijgen.
De eerste stap in heel het proces is dat de klant contact met ons opneemt. Dit kan via telefoon, e-mail of ons online contactformulier.
Binnen de 14 dagen na het eerste contact zullen we persoonlijk langskomen om de site te bekijken en de vereisten en wensen van de klant bespreken. We zullen ook professioneel advies en suggesties geven om zo het beste resultaat te bereiken.
Op basis van de besprekingen en metingen zullen we een offerte opstellen. In deze offerte zullen alle aspecten van het project duidelijk en begrijpelijk worden opgenomen zodat onze klanten perfect weten wat ze kunnen verwachten.
Na ontvangst van de offerte kan de klant deze goedkeuren of eventueel nog opmerkingen geven. Wij zullen deze opmerkingen bekijken en eventuele wijzigingen aanbrengen in de offerte totdat de klant volledig tevreden is.
Nadat de offerte is goedgekeurd gaan we aan de slag met het project. Onze vakmensen zullen zorgvuldig en efficiënt te werk gaan om binnen de tijd een geslaagd project af te leveren.
Als het project voltooid is, komen we nog één keer langs om de site opnieuw op te meten om er zeker van te zijn dat alles correct is geïnstalleerd en voldoet alle vereisten. Als er eventuele problemen zouden zijn, zullen we deze zo snel mogelijk oplossen.
RCD Bestratingen staat van het begin tot het einde van het project voor je klaar. Heb je vragen, opmerkingen of bezorgdheden? Wij zijn een makkelijk bereikbaar aanspreekpunt en helpen je zo snel mogelijk verder.